Sistem Pengurusan Aduan Pelanggan 

iAduan

Kolej Komuniti Tapah


    Id Staf:  
    Katalaluan:
  • Borang Aduan Pelanggan *
  • Semak Maklum Balas Pelangan
  • Menu iKKTP

Sistem Pengurusan Aduan Pelanggan

iAduan bertujuan untuk memudahkan pelanggan yang berurusan bagi mendapat maklumat dan perkhidmatan yang cepat dan tepat secara dalam talian.

Fungsi iAduan ialah:

a. melayani pelanggan yang berurusan meliputi pertanyaan, aduan dan maklum balas pelanggan

b. menjalankan fungsi perkhidmatan helpdesk kepada pelanggan yang berurusan

c. membuat kajian dan pengukuran tahap kepuasan pelanggan serta mengemukakan cadangan penambahbaikan


Sila kemukakan aduan/pertanyaan anda melalui menu Borang Aduan Pelanggan.

Maklum balas oleh pihak KKTP boleh dirujuk melalui menu Maklum Balas Pelanggan.




  Kolej Komuniti Tapah
LOT 9396, WISMA CHAN POH LIM
35000  TAPAH
PERAK

05-4010072
     
   
Copyright © 2019 Kolej Komuniti Tapah iAduan