Sistem Pengurusan Aduan Pelanggan 

iAduan

Masjid Al Mutmainnah


    Id Staf:  
    Katalaluan:
  • Borang Aduan Pelanggan *
  • Semak Maklum Balas Pelangan
  • Menu iMAMM

Sistem Pengurusan Aduan Pelanggan

iAduan bertujuan untuk memudahkan pelanggan yang berurusan bagi mendapat maklumat dan perkhidmatan yang cepat dan tepat secara dalam talian.

Fungsi iAduan ialah:

a. melayani pelanggan yang berurusan meliputi pertanyaan, aduan dan maklum balas pelanggan

b. menjalankan fungsi perkhidmatan helpdesk kepada pelanggan yang berurusan

c. membuat kajian dan pengukuran tahap kepuasan pelanggan serta mengemukakan cadangan penambahbaikan


Sila kemukakan aduan/pertanyaan anda melalui menu Borang Aduan Pelanggan.

Maklum balas oleh pihak KKTP boleh dirujuk melalui menu Maklum Balas Pelanggan.




  Masjid Al Mutmainnah
KAMPUNG MENGKUANG, KUALA PEGANG
09110  BALING
KEDAH

-
     
   
Copyright © 2019 Kolej Komuniti Tapah iAduan